vrijdag 22 november 2013

vragen .. beantwoorden

1. wat voor school doe je ?
ik doe vmbo groen. groenhorst college :) ,, het is echt een super leuke school en ik kan het ook zeker aanraden wat je doet verschillende dingen , zoals met dier, vap ( verwerking van agrarische producten (koken)) groen en bloemschikken, ik heb hier trouwens ook Michelle leren kennen.
2. wat wil je later worden?
ik wil paravetrinair dierenarts assistente worden. omdat ik het super leuk vind om met dieren te werken.
3. wat zijn je hobbys?
ik hou van voetballen maar vanwege een blessure mag ik het niet meer :(.,, en ik zit ook nog op paardrijden
4. heb je vriendje of heb je er een gehad?
ik heb een super lief vriendje :) .
5. wat doe je graag met je vrienden
ik spreek graag met ze af. En ik hou er van om gewoon met zijn alle te gaan zwemmen , of wii'en bij iemand thuis.

hopelijk is dit eerst genoeg later komen er meer xx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten