zondag 16 juni 2013

Myn lievelings dieren!!

Heeyyy iedereen.
Ik ben Michelle.
Ik wil jullie vandaag mijn 2 lievelingsdieren laten zien.

Als eerst vind ik paarden helemaal geweldig.
Ik vind het leuk om ze op de foto te zetten en zeker mijn eigen paard.
Mijn paard heet Bernhard maar ik noem hem Berry.
Hier is een foto van hem.
Nou dit is mijn pony.
Ik heb hem ondertussen alweer een jaar en ik ben heel erg blij met hem.

Ik heb ook nog een ander lievelingsdier.
En ik denk dat niemand echt zo'n lievelingsdier heeft.
Ik vind het gewoon hele mooie beestjes.
En hier is er een foto van in mijn tuin.
Mijn andere lievelingsdier is namelijk een eend.
Dit is gewoon een eendje die ik heel mooi vind en ook heel leuk dat ze regelmatig in mijn tuin te vinden zijn!!

Nou dit waren mijn 2 lievelingsdieren en graag tot de volgende keer

xxx Michelle

Geen opmerkingen:

Een reactie posten